Nehéz a férfiakat rábírni arra, hogy tisztálkodjanak és ápolják magukat, ezért értelemszerűen az ilyen termékeket reklámozni is nehéz. A L'Oréal Men ezt szeretné áthidalni új karakterével, a Szakértővel, akivel az Egyesült Királyságban kampányolnak.
A James Bond-szerű karakter videókban mondja el, hogyan kell pl. jó Facebook-profilképet összesoppolni, vagy hogy miért jó az, ha lehet borotválkozni a telefonunkkal. A szpotok, bár érezhetően szeretnének messzire kerülni tőle, nem tudják kikerülni az Old Spice guy-ra való hasonlítást - a Facebook-oldalon viszont olyan égető kérdésekre kapunk választ a Szakértőtől, hogy hogyan kell hordani egy férfitáskát, vagy hogy jó-e, ha trapézugrás közben headsettel használjuk a mobilunkat.
Hiánypotló, nyilván.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.