Ahogy minden filmbe kell kisgyerek, kutya és jónő, úgy minden valamirevaló mémben szerepel kisbaba vagy cuki állat. Ezt ismerte fel a Hipmunk utazástervező oldal is, és az egészen csavarva egyet leforgatott pár netről ismerős jelenetet - emberekkel.
A cég legelső tévészpotjában láthatjuk a drámaian néző prérikutyát (ami nem chipmunk hanem prérikutya, ugye), a tüsszentő pandát, a kicsinyét átölelő és a többi macskát, majd a szpot helyettünk is levonja a konklúziót: minden jobb, ha aranyos állatok vannak benne. Épp ezért a honlap is kapott a keresőmezők mellé egy aranyos mókust. Mert arra szükség van, pláne úgy, hogy a reklám egy másodpercet sem fecsérel arra, hogy bemutassa nekünk az oldalt, vagy hogy miért jobb a többinél. Egyszerűen annyit mondanak, ez a legjobb. Evör.
És lehet, hogy nekik van igazuk: a Reddit és a BookTour alapítói 2010-ben alapították a Hipmunkot, ami azóta 5 millió dollárt kalapozott össze különböző cégektől, sőt, még Ashton Kutcher is beszállt némi lóvéval. Biztos a mókus miatt.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.