Ötletes kis ál-dokumentumfilmmel népszerűsíti a mobillal történő fizetést a Barclaycard. A kisfilmben, csak úgy, mint a cég honlapján, a fizetés történetét foglalták össze humoros és könnyen befogadható formában.
Dínótej, kőpapucs és víziaerobik-oktató gladiátor is szerepel a dokumentumfilmben, amely jóízű brit humorral van átitatva, és a Dare ügynökség ötletéből született. A Barclaycard ezzel mutatja be magát a fizetési módszerek innovátoraként - ez a cég dobta piacra 1966-ban az Egyesült Királyság első bankkártyáit is, 2011 májusában pedig bemutatta azt a rendszert, amellyel több mint 50 ezer üzletben a mobiljukkal is fizethetnek a vásárlók (összesen 15 font értékhatárig).
Az új szpot merőben más megközelítést alkalmaz, mint a cég tavalyi kampányfilmje, amellyel az érintéses fizetést reklámozták: akkor a könnyedségé, míg idén a tartalomé lett a főszerep.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.