Tudjuk, mit teszel idén nyáron

A Twittert marketing célokra felhasználni nem könnyű feladat - persze, lehet celebeket csiripeltetni a termékről, belengetni mindenféle nyereményjátékot, de igazán kreatívan eddig keveseknek sikerült megoldani ezt a feladatot. Az Orange mobilszolgáltatónak sikerült: rájátszva arra, hogy az összes mozielőzetes az "Ezen a nyáron" mondattal kezdődik, arra kérte a twittelőket, írják le, mit csinálnak idén, egy profi szinkronszínész pedig drámai zenére elmondja a terveiket.

A drámai, pár másodperces "mozielőzetesek" kellően jól össze vannak rakva a szórakozáshoz - ráadásul a The Feed nevű oldalon (ahol ez az akció is helyet kapott) szinte hetente találhatunk valamilyen érdekes játékot, legyen az "Fényképezd le a fesztiválon a lábadat"-akció, Valentin-napi animációk, vagy egy "Miről írnál 2020-ban?"-verseny. Az oldal nagyszerű példája annak, hogyan tartsuk mozgásban a Twitter-felhasználókat egyszerű ötletekkel.

 

 

És ha már szinkronhang, bár minden elismerésünk Mitch-é, az Orange szinkronhangjáé, a műfajban az igazi etalon még mindig Pablo Francisco.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr12972809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása