A Twittert marketing célokra felhasználni nem könnyű feladat - persze, lehet celebeket csiripeltetni a termékről, belengetni mindenféle nyereményjátékot, de igazán kreatívan eddig keveseknek sikerült megoldani ezt a feladatot. Az Orange mobilszolgáltatónak sikerült: rájátszva arra, hogy az összes mozielőzetes az "Ezen a nyáron" mondattal kezdődik, arra kérte a twittelőket, írják le, mit csinálnak idén, egy profi szinkronszínész pedig drámai zenére elmondja a terveiket.
A drámai, pár másodperces "mozielőzetesek" kellően jól össze vannak rakva a szórakozáshoz - ráadásul a The Feed nevű oldalon (ahol ez az akció is helyet kapott) szinte hetente találhatunk valamilyen érdekes játékot, legyen az "Fényképezd le a fesztiválon a lábadat"-akció, Valentin-napi animációk, vagy egy "Miről írnál 2020-ban?"-verseny. Az oldal nagyszerű példája annak, hogyan tartsuk mozgásban a Twitter-felhasználókat egyszerű ötletekkel.
És ha már szinkronhang, bár minden elismerésünk Mitch-é, az Orange szinkronhangjáé, a műfajban az igazi etalon még mindig Pablo Francisco.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.