El a kezekkel a majmoktól!

Bizonyára sokan vannak olyanok, akiknek szúrja a szemét a reklámokat elárasztó majomhadsereg - éjjel-nappal csak csimpánzok és gorillák akarnak eladni nekünk valamit, mi pedig nem tehetünk mást, csak vállvonogatva hiszünk közeli rokonainknak. Erre talált megoldást PETA sugalmazására a New York-i BBDO.

A hír fura. Az ügynökség a PETA állatvédő szervezet kezdeményezésére auto-correct funkciót telepített a számítógépeire, a programnak egy feladata van: amikor egy kreatív elme begépeli a majom, a csimpánz, vagy egyéb főemlőshöz kapcsolódó szavak bármelyikét, egy kis popup-üzenet figyelmezteti, hogy bármire is készül, ha abban majom szerepel majd, azt minden bizonnyal verték, amikor betanították a trükkökre, és sanyarú körülmények közepette nevelték.

 

 

Hogy ez minden színészmajomra igaz-e, azt nem fogjuk megtudni, a New York-i BBDO-tól viszont így egy darabig ne várjunk a lentihez hasonló majmos reklámot - vagy ha mégis, tudjuk, hogy az írónak nem számít a figyelmeztetés.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr782898639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása