Bizonyára sokan vannak olyanok, akiknek szúrja a szemét a reklámokat elárasztó majomhadsereg - éjjel-nappal csak csimpánzok és gorillák akarnak eladni nekünk valamit, mi pedig nem tehetünk mást, csak vállvonogatva hiszünk közeli rokonainknak. Erre talált megoldást PETA sugalmazására a New York-i BBDO.
A hír fura. Az ügynökség a PETA állatvédő szervezet kezdeményezésére auto-correct funkciót telepített a számítógépeire, a programnak egy feladata van: amikor egy kreatív elme begépeli a majom, a csimpánz, vagy egyéb főemlőshöz kapcsolódó szavak bármelyikét, egy kis popup-üzenet figyelmezteti, hogy bármire is készül, ha abban majom szerepel majd, azt minden bizonnyal verték, amikor betanították a trükkökre, és sanyarú körülmények közepette nevelték.
Hogy ez minden színészmajomra igaz-e, azt nem fogjuk megtudni, a New York-i BBDO-tól viszont így egy darabig ne várjunk a lentihez hasonló majmos reklámot - vagy ha mégis, tudjuk, hogy az írónak nem számít a figyelmeztetés.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.