Paparazziknak villantott Mózes

Vallással, bibliai szereplőkkel viccelődni néha lehet öncélú és alpári, néha viszont meggyőződéstől függetlenül vicces. A tény, hogy a Torontói Zsidó Filmfesztivál kampányának főszereplője Mózes, már önmagában is telitalálat, de a plakát és a kisfilmek megnézése után még nagyobb vigyorban törhetünk ki.

Bár Mózes nem egy Lindsay Lohan, de még nem is Emma Watson, a készítők (a Cossette ügynökség) tökéletesen hozták a nemiszerv-villantós paparazzi-fotók sajátosságait - olyannyira, hogy a torontói közlekedési bizottság nem is engedélyezte a plakátok megjelenítését hirdetőhelyein. Egy-null a fesztiválnak, a felhajtást tekintve legalábbis biztosan.  

A videókban látható kecskefejő és a kólát szétválasztó Mózes mindenesetre telitalálat. „Vannak, akik nem találnák viccesnek” - nyilatkozta a kampányról a közlekedési vállalat egyik képviselője, mi pedig értetlenül állunk, mert szerintünk ilyen nem létezik.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr102859138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2011.04.28. 14:16:14

Az a helyzet, hogy ennél még a paradicsomleves-szétválasztás is viccesebb volt a Bruce Almightyban, pedig az sem volt egy fogom-a-térdemet-és-röhögök-féle poén.

Pa Lee 2011.05.03. 10:27:56

Szerintem ötletesek, bár egy ilyen keményvonalas cégnél mint a zsidó vallás, borítékolható, hogy kiveri a biztosítékot valamelyik oldalon. A célcsoportot szerintem elérte, az meg, hogy nem engedélyezték csak erősebb alap a gerillához..

Pa Lee 2011.05.03. 10:43:58

Jah tényleg, az Enter!Digital-on ott lesztek? www.facebook.com/enterdigital
süti beállítások módosítása