Hogyan mondod el a nyugdíjasoknak, hogy az áruházadban óriási kedvezményeket kapnak, ha nem olvasnak újságot, nem néznek tévét és nem böngésznek online? Hát keresztrejtvénnyel!
A brazil Magazine Luiza, illetve a kampányt kiötlő Ogilvy egyszerű módját választotta annak, hogy beférkőzzön a nyugdíjasok mindennapjaiba: megvettek egy meghatározást az ország legnépszerűbb keresztrejtvény-lapjában. A nyugdíjasok így nem tudták nem észrevenni a reklámot, hiszen a megfejtéshez szükség volt minden egyes betűre. Az alábbi videóból kiderül, miért is volt ez tökéletes ötlet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.