Végre egy ünnep, amit mindenki magáénak érezhet - a Valentin-nap nyálassága, a karácsony kötelező boldogsága és a szilveszteri erőltetett bulik után az április elseje minden évben felüdülést hozhat. Az ünnep tiszteletére a legjobb reklámparódiákból válogattunk.
A lassan kiégő internet-szenzáció, Isaiah Mustafa és az Old Spice-reklámok kifigurázása első ajándékunk. Különösen érdekessé teszi a kisfilmet az a tény, hogy a paródia egy valódi dolgot reklámoz: a brighami egyetem Harold B. Lee könyvtárát.
De mi lenne, ha a reklámok nem hazudnának? Maradva a felsőoktatásban, a College Humor viccesvideó-portál saját anyaga azt járja körbe, hogyan is néz ki egy lúzer egyetem promóvideója, ha minden szereplő igazat mond benne.
A termék igazi, de a szpot nem - a College Humor stábja a Windows 7 enyhén kaotikus kampányát is kifigurázta, nagyszerűen megfogva az eredeti hangulatot, de kellően eltorzítva annyira, hogy nevessünk is rajta. Így viszont már az eredetit sem tudjuk megnézni anélkül, hogy kiröhögnénk.
A sok komolyság után (illetve helyett) pedig álljon itt egy másik zseniális alkotóbrigád műve, a Mad Tv Tickle me Emo-ja. A csikizős babát teljesen más dimenzióba helyező szpot nem éppen gyerekekrnek készült, de korántsem olyan elmebeteg, mint az utolsó videónk a válogatásból.
John Lajoie egy őrült. Az ember, aki barkács-hiphop videókkal futott be, és mára joggal nevezhetnénk weblebritynek (ha nem lenne fura szó), általában öncélú, szókimondó és semmit sem tisztel. Pont ez kell egy jó reklámhoz, aminek témája: a kéz.
Boldog április elsejét mindenkinek!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.