Hazai pálya: februári döntő

Döntsd el Te, ki volt február legjobbja - hazai:pálya rovatunkban havonta összeszedjük, kik voltak a top online kampányvarázslók, arról pedig, hogy az adott hónapban ki volt a legjobb, az olvasók döntenek. 

1. Budapest Bank - Dalbir kérdez

Az ötös shortlist első eleme a Budapest Bank legújabb, integrált kampánya, a poszt-Emese időszak kezdete, amelynek keretében három karakter közül választhattak a felhasználók. Bár mi nagyon szurkoltunk Manuelának, végül Dalbir nyert, aki most Facebook-oldalán kommunikál a nagyközönséggel.

 

2. T-Mobile - Design Mob

A T-Mobile microsite-ján tulajdonképpen bankkártyákra firkálhattunk - persze ez leegyszerűsítése a játéknak, amelyhez nyereményakció is csatlakozott. Adott volt egy Paint-szerű felület, amivel alkothattunk, a kész művet elmentve pedig beadhattuk a dizájnpályázatra, amelynek nyertese okostelefonnal gazdagodott. Érdekesség, hogy nem üres vásznat kaptunk: limitált festékkel festhettünk az összes többi előttünk lévő képre, vagyis minden egyedi alkotás a többiek munkáit is tartalmazta egy kicsit.

 

3. Bátor tábor: Első maratonom

A Bátor Tábor Alapítvány a decemberi, roppant jól sikerült Facebookos lájk-kampány után a nyári táborok működtetésére gyűjt pénzt. A felhasználók "megvehetik" a Molnár Attila által március 19-én igaziból is lefutott maraton kilométereit. A feldolgozás módja azért is dicsérendő, mert egyrészt jól leképezi az adománygyűjtés útját, másrészt a honlapon minden összeg személyesítve van, megtudjuk például, hogy "1000 forint egy biztosan célba találó nyílvesszőt jelenthet", 2500 forintból pedig egy evezőlapátot vehet az alapítvány a vízi foglalkozásokhoz.

 

4. Vodafone - Oszd meg és uralkodj!

A Vodafone mobilos megosztást propagáló oldala szorosan együttél a Facebook-kal, hiszen azt hivatott rangsorolni, ki mennyire népszerű a közösségi oldalon. Azt vártuk, a nyertes egy megosztható mobilinternetet kap (hiszen annak idején az „Oszd meg és uralkodj” címmel harangozták be a sajtóban), de stílusosan inkább egy lájk-pecsét jár annak, aki az adott hónap elsején délben vezeti a megosztási rangsort. De mit is mér az oldal? Facebook, Twitter, Foursquare aktivitást, lájkokat, kommenteket. Mindent. 

 

5. Szimpatika - Most mutasd meg!

A Szimpatika gyógyszertárak pályázata mindenkinek szól, aki „meg szeretne mutatni valamit magából és a környezetéből”. Lehet táncolni, írni, képet beküldeni, a szavazással pedig eldől, ki kapja majd a nyereményeket. A microsite beágyazottsága kicsit billeg, az extenzív offline kampány mellett a Facebook-on nem találni még a Szimpatika saját oldalán sem. Így csak az értesül róla, aki látja a hirdetést, majd felkeresi az oldalt, vagy rendszeres olvasója a szimpatika.hu-nak.

 

Már csak egy dolog maradt hátra: kiválasztani azt, amelyik a legjobban tetszett. Szavazásra fel!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr302724504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása