Sztár lett a szerenádozó unikornis

Nehéz megszólalni, amikor egy kampányban egy szerenádozó unikornisbáb játssza a főszerepet. Kicsit még mi is nehezen hisszük el, de igaz: az Evolution Bureau ügynökség ezzel a merész ötlettel népszerűsíti a Juicy Fruit rágót online.

A feltételek nyilván adottak voltak, a Charlie az unikornis-sorozat  még mindig őrülten terjed, így az ügynökség emberei joggal gondolták, hogy az unikornis mint olyan már fél siker. Igazuk lett, de az eredmény első ránézésre inkább elgondolkodtatóan ijesztő, mint vicces, a második videóra azonban felfedezzük az apró részleteket, és az egész paródiába csap át a hallucinogén rémálom helyett. Az unikornis egyébként nem veti meg a BoyzIIMen- vagy a Culture Club-dalokat sem, honlapján pedig alkalomra lebontva küldhetjük el egy-egy tematikus szerenádját ismerőseinknek - ki ne szeretne kapni egy ilyet, amikor kiveszik a fogszabályzóját, vagy ha elveszíti a mobilját?

 

A legfrissebb videó még furább lett - az EVB rátett mégegy lapáttal, és megkeresték a leginkább 50cent-re tátogós videóival sztárrá lett Keenan Cahill nevű kisembert, egyfajta tátogólegendát. Igen, kitaláltátok, a legújabb videóban már ketten tátognak, sőt, egy cowboy is megjelenik. Szóval unikornis -> rágózás. Mostantól egyértelmű.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr232706657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása