A külső igenis számít, nincs ez másképp a különféle szexjátékok (pardon, intim életmód-termékek) esetében sem. Ha az Apple fel tudott építeni a márka köré egyfajta dizájn-életérzést, miért ne sikerülhetne ez a Lelónak? A svéd cég friss reklámfilmje bemutatja az új termékeket, amelyek Eric Kalén és Carl Magnusson formatervezők keze munkáját dícsérik.
„A céget azután alapítottuk, hogy szerettünk volna egy olyan negyvenes nőismerősünknek születésnapi ajándékot venni, akinek már megvolt mindene.” - mondja az egyik alapító a cég honlapján, de állítása szerint a svéd szexshopokban csupa undorító, brutálisan dizájnolt termékkel találkoztak. A Lelo ezzel szemben a formatervezésből indítja a terméket, az alkotók szerint „dizájn-központú, elkötelezett ügyfélkört” szerezve ezzel magának. A választék egyelőre nagyrészt nőknek szól, de ki ne próbálna ki egy elegáns selyemkendőt, vagy egy formatervezett ostort? Legfeljebb nem hagyná a kádja szélén, mint a reklámfilmben szereplő nők. Khm.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Ezek szerint Albániában is van internet 2011.03.02. 15:42:08
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Közöd???? 2011.03.02. 14:01:23
magyar bucó 2011.03.02. 14:21:45
Poncsi 2011.03.03. 23:19:55
ES IMADOM!!Erdemes kiprobalni:)
Plusz...10 ev garancia van ra:D
Azert eleg strapabiro ezek szerint:P