A szerelem ünnepe nemcsak a szívünket melengeti meg, de a mosolygóizmokat is összerándulásra készteti néha, amikor fura hirdetésekkel találkozunk. Már-már természetesnek vesszük, hogy muszáj mindent szex, szerelem és gyengédség segítségével eladni, de vannak, akiknek ez kevésbé sikerül.
Idei facepalm-gyűjteményünk első darabja a McDonald's printje: őszinte, egyszerű, de nem pontosan értjük, mit is akar mondani. Add Valentin-napra a hamburgert? Jegyezz el valakit hamburgerrel?

A következő versenyzőnk is sóhajtós, annyi menti csak meg, hogy egy rádiót reklámoz. Értjük, értjük.
Áttérünk a filmre: piros pont a hangért, fekete a lángolós-tüzes szófordulatokért, tanácstalan nézés a reklám végén. A State Farm biztosítócég nehezített pályán indulva, a tűzkár felől közelítette meg a Valentin-napot. Így sikerült.
„Úgy néz majd ki, mintha órákon át kerested volna a megfelelő ajándékot” - ígéri ez a pizsamareklám, mi pedig nem értjük, miért éppen a szájbarágós formát választották, amikor egy rövidebb, egyszerűbb szpot is elmondta volna ugyanazt: vegyél neki kevés ruhát, és az legyen pizsama.
Reméljük, mindenkinek élményben gazdag Valentin-napja volt, a kommentekben pedig sok szeretettel várunk megmosolyogtató szerelmes reklámokat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.