Amikor a kreatív ötlet nem csak vicces, de még környezetbarát és szórakoztató is egyszerre, fejet kell hajtanunk. A Lee legújabb fogása nem a farmereket reklámozza, inkább arról tesz, hogy hazaérve ne begyűrjük a sarokba a papírszatyrot: van itt könyvtartó, társasjáték, naptár, könyvjelző...csak legyen elég időnk kivagdosni és összerakni őket! Az elkövető az indiai Happy Creative Services, ők felelősek a Diesel Jeans szolidan botrányos, térdvédős kampányáért (aholis az alant látható csomagolású terméket kapott mindenki a vásárolt ruhák mellé). Khm. Inkább a szatyor.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.