Kobe Bryant, a Los Angeles Lakers dobóhátvéde körül forog a Nike legújabb kampánya, amelyben a kosárlabdázó egy rossz ösvényre tévedt szuperhőst alakít. A Fekete Mamba nevet vicces módon saját magára találta ki a sportoló, aki szerint abban is hasonlítanak a kígyóval, hogy mindketten "99%-os pontossággal, maximális gyorsasággal képesek lecsapni" - a Nike pedig annyira egyetért ezzel, hogy rögtön egy nyolcperces kisfilmet rendeztetett ezzel a címmel. A Fekete Mamba-kampány fő elemét februárban lövik majd fel, és Kobe Bryanten kívül láthatjuk benne Bruce Willist, Danny Trejot, a rendező pedig nem más, mint a Sin City és a Grindhouse készítője, Robert Rodriguez. A kampányt készítő R/GA egy sajátos online elemmel is kiegészíti a kampányt: ha a Twitteren elegen beszélnek Kobe filmjéről, vagy használják a gyorsaság, bajnok, szív stb. keresőszavakat, a kampány oldala megváltozik, újabb és újabb tartalmak és videók lesznek elérhetők. Az első ilyen határ 1500 csirip óránként, ami természetesen még feljebb és lejjebb is mehet. A határ áttörésekor következik a "mamba-pillanat", ami hat órán keresztül tart, aztán jöhet a következő fokozat - a tweeteket segítendő pedig meg lehet nyerni az új Nike Zoom Kobe VI cipőt, ha annyit posztolunk: #mambamoment. A videót mindenesetre érdemes lesz megnézni, utána pedig kíváncsian várjuk, mennyire tudja majd a Fekete Mamba tematizálni a Twittert. via: Adweek
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.