Te vagy a vásznon

Épp múlt héten írtunk nektek egy belevaló mozis kampányról (tudjátok, amiben a BMW logóját „égették bele” a nézők tudatába), de máris itt van egy újabb különleges próbálkozás, ezúttal egy autókölcsönző, a Europecar ötlettárából.
 
A mozis akcióban olyat mutattak a nézőknek a vásznon, amit addig még soha nem láthattak: saját magukat. A kisbuszok népszerűsítést szolgáló promóban egy kamera segítségével felvették a nézőket, majd rávetítették a vásznon futó reklámfilmre – egyenesen bele egy visszapillantó tükörbe. A meglepődött emberek ezáltal átélhették, milyen is egy közel 10 méter széles kisbuszban utazni. A mozijegyek hátoldalán még 10% kedvezményre jogosító kuponok is voltak, így nézők a hétvégi kiruccanást talán már kisbusszal tették meg.
 
Ha hihetünk az adatoknak, a frankfurti Ogilvy kreatív akciója 45%-os forgalomnövekedést eredményezett a célterületen, ami igencsak szépnek mondható. Kíváncsian várjuk, hogy a közeljövőben milyen újabb mozis őrület fogja felütni a fejét.
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr522685367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása