Pixelvadászat a Vodafone-nál

Vajon hogyan lehet online népszerűsíteni egy 5 megapixeles kamerával felszerelt mobiltelefont? Erre a kérdésre ad kreatív választ a német Vodafone, amely egy rendkívül egyszerű, mégis hatékony kampánnyal kommunikálja az LG Optimus (egyik) fő termékelőnyét.
 
A Where Are You nevű microsite-on a látogatók pixelvadásszá válhatnak, hogy megtalálják az ötmillió pixel közül azt a százat, amely mögött egy-egy LG Optimus rejtőzik. A játékosok regisztrálhatnak, vagy összekapcsolódhatnak a Facebook profiljukkal, és ezután 10 db pixelt választhatnak. Jelenleg már csak 3,3 millió pixel közül választhatunk, így egy gyors fejszámolás után kiderül, hogy kb. 170 ezer látogató vett részt az akcióban – pedig még csak pár napja tart.
 
Ezek a számok és maga az ötlet is arról árulkodik, hogy a Jung von Matt ügynökség kiváló munkát végzett. Nekik gratulálunk, ti meg menjetek vadászni!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr522685360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása