A hatásvadász cím itt a blogon is azt célt szolgálja, amit magánál a kampánynál: kattintásokat az oldalra. De hogy létezhet az oldal, ha egyszer hajléktalan? Sehogy. Egy olasz állatmenhely alapítvány adományokat szeretett volna gyűjteni, ezért találta ki ezt a furcsa jelzőt, amely meglehetősen sok embert mozgatott meg az interneten.
Az oldalra érkezve a megszokott „404 – page not found” szöveg helyett egy segélyszámot, illetve egy aktivizáló mondatot láthatunk, amelyben megmagyarázzák, hogy ugyanolyan nonszensz egy hajléktalan honlap, mint egy hajléktalan állat. A látogatóknak ezért esélyük van sms-ben adományt küldeni, vagy egyéb módon hozzájárulni a szerencsétlen állatok jólétéhez.
A kampányról készült összefoglaló videóban azt állítják, hogy a számtalan blog, tweet és facebook-os említésnek köszönhetően 60 százalékkal megnőttek az adományok a tavalyihoz képest. Ez pedig igen dicséretes, figyelembe véve, hogy nem volt pénz a kampányra.
Látogassatok el ti is az oldalra, vagy nézzétek meg a videót!
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr262685333
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.