A Greenpeace – szokásához hűen – ismét egy sokkoló kampánnyal próbálja megszólítani a szívük mélyén környezetvédő állampolgárokat, ezúttal Hollandiában. A kampány fő üzenete a természetesség megtartása, legyen szó egy afrikai dzsungelről, egy dél-amerikai esőerdőről, vagy éppen egy női szeméremdombról.
Igen, újra elsütötték azt a régi, ezerszer használt klisét, amiben a forest (erdő) szóval utalnak az emberi fanszőrzetre. „Mentsük meg az erdőket” – szól a headline a videók végén. Bár az ötlet elcsépelt, az üzenet mégis hatásos – csak épp az ellenkező irányba. Hiszen, aki megnézi ezeket a „dzsungeleket”, az biztosan hazamegy és előveszi a bozótvágó kést, de legalábbis egy trimmert.
A kampányhoz készültek QR kódos épülethálók is, melyekkel az utca emberét sokkolták. Nézzétek meg a videókat, ha van bátorságotok! Van női és férfi verzió is.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr472685296
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.