Bár közel sem tartozik a kreatívabb megoldások közé, sok brand mégis úgy gondolja, hogy egy csapat táncos csini csaj képes eljuttatni a márkaüzenetét a fogyasztók felé. Itt van a közelmúltból két példa is, amiben a lányok fürdőruhában táncolták el a brand aktuális üzenetét, csak épp nem tudni mit.
Itt van kezdetnek a SEAT akciója, amivel egy strandröplabda bajnokságon lepték meg az éhes férfiszemeket. A lányok nagyon szexik és ügyesen riszálják magukat, de ezen kívül nem mondanak semmit a márkáról. A SEAT szponzorként jelent meg az eseményen, így a produkció jó lehetőség lehetett volna arra, hogy a logón kívül valami pluszt is adjanak az embereknek. Ám a formás hátsókon és logózott felsőkön kívül a nézőközönség nem kapott semmit. Persze sokaknak ez is elég volt, nem vártak többet, de mi azért el tudtunk volna képzelni valami kreatívabbat is.
A másik példa a kanadai ING Direct gerillaakciója, ahol a fő üzenet egy új szolgáltatáscsomagon volt – illetve csak lett volna, de pár bennfentest leszámítva senki nem tudta, miről van szó. A flashmob-szerű produkcióban egy szinkronúszó csapat lepte meg Toronto egyik parkjában az embereket, különös koreográfiát táncolva egy szökőkút körül. Bár a csajok kevésbé szexisek, az előadásuk teljesen rendben van. (Mondjuk több mindent csinálhattak volna a szökőkútban, végtére is a víz az ő terepük.) A videót 5 nap alatt mindössze 2,8 ezer ember nézte meg, így nem túl valószínű, hogy virálisan fog terjedni a dolog. De nem is lenne sok értelme, hiszen azt a néhány kiváltságos bámészkodót leszámítva, akik kaptak is valamit, senki sem tudhatja, hogy mit reklámozott a dolog.
Nincs nekünk semmi bajunk a lar pour l'art előadásokkal és a szép lányokkal, sőt azzal se, hogy csak szórakoztatni akarják a népet, de manapság, mikor mindenhonnan ömlik a fogyasztókra a „cool stuff”, kétszer is meg kell gondolni, hogy miként lehet kitűnni a zajból. Ettől függetlenül, mint férfiak, mi élveztük mindkét videót.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr142685289
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.