Fizess mosollyal egy fagyiért

Emlékeztek még azokra az időkre, mikor gyerekként szinte extázisban vártuk, hogy anyu fagyit vegyen nekünk, amit aztán fülig érő mosollyal az arcunkon gyorsan betoltunk?
 
Az Unilever nagyon is jól emlékszik erre, ezért létrehozott egy interaktív fagylalt-automatát, amely az emberek önfeledt mosolyáért adott jégkrémet. A különleges installáció – melyet a Cannes-i Reklámfesztivál helyszínén próbáltak ki – meg tudta állapítani a járókelők korát, nemét, hangulatát és azt, hogy mennyire mosolyogtak. Csupán vigyorogni kellett, és máris jött a hűvös élvezet. Az analizálás után a gép fényképeket is készített a kuncsaftokról, amit aztán elküldhettek a telefonjukra vagy megoszthattak a legnagyobb közösségi oldalakon. 
 
A „Share Happy” nevű automata rengeteg reklámimádót csalogatott a közelbe, így jövőre talán már egy díjat is bezsebelhet. Az biztos, hogy ezeknek az interaktív reklámfelületeknek nagy jövőjük van, és nem csak a fagylaltiparban.   

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr952685242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása