Egy jó hűtőszekrény legfontosabb feladata az élelmiszerek frissességének hosszú ideig történő megőrzése. Ezt szerette volna megmutatni a Bosch is, amelynek VitaFresh rendszere 3-szor tovább frissen tartja az élelmiszereket a közel 0°C-os hőmérsékletű és a kétféle páratartalommal rendelkező fiókoknak köszönhetően.
De vajon hol lehet mindezt szemléletesen megmutatni egy kampányban? Azon a helyen, ahol az egyik legfontosabb szempont a frissesség: a szupermarketben, azon belül is a fagyasztott termékek pultjában. Ezért a DDB Belgium reklámügynökség egy roppant különös és figyelemfelkeltő ötlettel töltötte fel ezeket a polcokat. Ínycsiklandó kardfogú tigris-filét, mamut steak-et és raptor-lábat csomagoltak be és árultak a helyi üzletekben, ami nem kis megdöbbenést váltott ki az emberekből. A husikat az üzletek szórólapjain és a hangosbemondón is reklámozták, így rengeteg vásárlóhoz jutott el a különleges termékpaletta híre. A csomagokon lévő QR-kódnak köszönhetően a kíváncsiak pedig további információkat is kaphattak a termékről a Bosch honlapján.
Hat nap leforgása alatt, 24 szupermarketben körülbelül 75 000 ember találkozott az akcióval, aminek köszönhetően 236%-al több netező látogatott el termék honlapjára, mint általában – ráadásul 530%-al több időt töltöttek el rajta. A kiváló ötletért az ügynökség a mai napon Arany Oroszlánt kapott a Cannes-i Reklámfesztiválon. Minden elismerésünk nekik.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr412685239
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.