Csúszdázz a mozgólépcső helyett!

Tegye fel a kezét az, akinek még nem fordult meg a fejében, hogy milyen lenne leszáguldani egy csúszdán a metró peronjaihoz az unalmas mozgólépcsőzés helyett! Hiszen nincs is annál lehangolóbb, mint hosszú percekig sorban állni a birkák között, akik tömörülve várják, hogy a futószalag levigye őket a lépcső aljára.
 
A stockholmi DDB reklámügynökség és a Volkswagen élvezetes akciójában azonban végre megadatott a lehetőség az utasoknak, hogy válasszanak: mozgólépcsőznek vagy csúsznak. És bizony rengeteg ember nekivágott a kalandnak, kicsitől a nagyokig, üzletemberektől a munkásokig.
 
„Ez az ambient akció azoknak készült, akik szeretnék kicsit felgyorsítani az életüket” – árulta el egy marketinges, ezzel is utalva a márka és az új Polo GTI ígéretére. De nem csak itt gyorsítottak az emberek életén. A kampányhoz tartozó Facebook oldalon ugyanis további két videót láthatunk arról, hogy miképp próbálják felturbózni a németek mindennapjait. Az egyik filmben bevásárlókocsikra erősített gördeszkákkal, a másikban pedig liftekre szerelt audiovizuális kiegészítőkkel lepték meg a gyanútlan állampolgárokat.
 
A „Fast Lane” nevet viselő kampány azokat szólítja meg, akik szeretnének túllépni a megszokott dolgokon, kíváncsiak az újdonságokra, és akik imádják a sebességet. Abszolút élményközpontú és szórakoztató, nem bánt senkit és épp elég kreatív ahhoz, hogy megmaradjon az emberek fejében. Ez aztán az élménymarketing. Minden elismerésünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr492685232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása