Valóságshow focidrukkereknek

A dél-afrikai labdarugó-világbajnokság hivatalos sörszponzora, a Budweiser egy meglehetősen egyszerű, ám annál jópofább kampánnyal rukkolt elő a nagy sporteseményre. A márka elindított egy online valóságshow-t, amiben 32 versenyzőt – minden induló országból egyet-egyet – költöztetett be a Bud Házba. A játékosok feladata nem túl megterhelő, csupán sörözniük és mecset nézniük kell. Ha kieseik egy csapat a bajnokságból, az adott nemzet képviselője is repül a házból.
 
A valóságshow helyszínéül szolgáló luxusvilla természetesen Dél-Afrikában van, így a két döntős élőben is megnézheti majd a nagy finálét. A kampányt két DDB-s ügynökség is jegyzi, a DDB Chicago és a DDB Amsterdam.  Az egész egy speciálisan létrehozott Youtube oldalon nézhető, amibe a tervek szerint közösségi funkciók is bekerülnek majd. 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr352685229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása