A BP rossz, a Shell jó

Tökéletesen időzített reklámkampányt indított a Shell, amely burkoltan a Mexikói-öbölben történt fúrótorony-katasztrófát és a BP által okozott környezeti pusztulást kívánja meglovagolni. A márka állítása szerint egy „jobb energiajövőt épít”, azaz segít az embereken és a környezeten – ellentétben azzal a csúnya és gonosz BP-vel.
 
Ez az új irány így nemcsak, hogy csökkenteni fogja a gyárak korom-kibocsátását (akár 75%-al), de elnézve ezt a printet egyenesen eltünteti a szennyeződést a levegőből, hogy „Raul és barátai könnyebben lélegezhessenek”.  Emellett elérhető árú gázt is szállít Japánba, hogy a cuki kisgyerkőcök – és azok utóda is – vígan élhessék életüket.
 
Tehát az élet mostantól kezdve csodaszép, tiszta és vidám lesz, melyet mi sem bizonyít jobban, mint a kampányhoz készített 3 reklámfilm Kár, hogy csak most jöttek rá a titok nyitjára...

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr552685225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása