Tökéletesen időzített reklámkampányt indított a Shell, amely burkoltan a Mexikói-öbölben történt fúrótorony-katasztrófát és a BP által okozott környezeti pusztulást kívánja meglovagolni. A márka állítása szerint egy „jobb energiajövőt épít”, azaz segít az embereken és a környezeten – ellentétben azzal a csúnya és gonosz BP-vel.
Ez az új irány így nemcsak, hogy csökkenteni fogja a gyárak korom-kibocsátását (akár 75%-al), de elnézve ezt a printet egyenesen eltünteti a szennyeződést a levegőből, hogy „Raul és barátai könnyebben lélegezhessenek”. Emellett elérhető árú gázt is szállít Japánba, hogy a cuki kisgyerkőcök – és azok utóda is – vígan élhessék életüket.

Tehát az élet mostantól kezdve csodaszép, tiszta és vidám lesz, melyet mi sem bizonyít jobban, mint a kampányhoz készített 3 reklámfilm. Kár, hogy csak most jöttek rá a titok nyitjára...
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr192685225
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.