Interaktív tévéreklám

Manapság, mikor az interneten lépten nyomon belefuthatunk egy interaktív reklámba, szinte már természetesnek vesszük, hogy mi irányítjuk a történéseket. Klikkelünk, választunk, forgatunk és mozgatunk. Igen ám, de mi van a jó öreg tévével? Vajon ott is képesek lennénk interakcióba lépni a sugárzott jelenetekkel?
 
Idáig azt mondtuk volna, hogy nem, de a lengyel Skoda bebizonyította, hogy nagyot tévednénk. Az autómárka ugyanis olyan élményt nyújtott az otthonülő tévézőknek, amire eddig kevés példát láthattunk. Hogy megmutassák a Skoda Superb Estate távirányítóval nyitható csomagtartóját, két különböző tévécsatornán is reklámhelyet vásároltak ugyanabban az időben. Az egyiken csukva volt az autó csomagtartója, a másikon pedig nyitva. Mikor a nézők átkapcsoltak a távirányítóval az egyikről a másikra, azt tapasztalhatták, hogy a Skoda csomagtartója nyitva, illetve zárva van.
 
De vajon honnan tudták, hogy hányas csatornára van beprogramozva az emberek készüléke? A videóból az derül ki, hogy a lengyel emberek többségénél a TVP1-es adó az 1-es csatornán, a TVP2-es pedig a 2-es csatornán van – mivel ez a két legrégebben működő csatorna, amik már a kommunista időszakban is elérhetőek voltak.  Ebből kifolyólag biztosan sok embernél működött a dolog, így a kreatív akció elérte célját.  Az már teljesen más kérdés, hogy egyetlen termékelőny mennyire keltheti fel a tévénézők figyelmét, de most nem is ez a fontos. A lényeg, hogy nekünk – reklámimádó emberkéknek – megmutatták, a televízióban is rejlenek még kreatív lehetőségek.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr412685222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása