Egy ideje már szemezgetünk ezzel a reklámmal, de csak most sikerült összeszednünk a bátorságunkat, hogy írjunk is róla. Mi ugyanis nem merünk úgy dacolni a halállal, mint a Mercedes, amely legújabb filmjében igencsak szép fricskát mutat a Kaszásnak.
A „Bocsi” projektnéven futó spotban a hangsúly az autómárka Bas Plus fékasszisztens rendszerén van, amely veszély esetén figyelmezteti a jármű vezetőjét – mind látható, mind akusztikai jelzésekkel – és a baleset elkerülése érdekében automatikusan kiszámolja a szükséges féknyomást. Ez a fékrásegítés a fékpedálra lépéskor azonnal rendelkezésre áll, amely a járművet akár a maximális fékteljesítmény 40 százalékával is lelassíthatja.
És, hogy mindezt hogyan lehet a legjobban bemutatni egy 30 másodperces reklámfilmben? A Mercinek tavaly már volt egy kreatív próbálkozása, de akkor egy kicsit elvontabb stílusban ábrázolták a fékrendszert. Ez a mostani film sokkal emészthetőbb és szórakoztatóbb, bár igazából nincs benne semmi különleges – nem először használják fel egy spotban a Halált a reklámszakemberek. Ettől függetlenül mégiscsak emlékezetes és humoros film született, amit már csak a jó karakterválasztás miatt is ajánlunk mindenkinek!
A filmet a stuttgarti Jung Von Matt reklámügynökség készítette.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr452685215
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.