Az a szép a gerillamarketingben, hogy sokszor egy apró ötlettel is hatalmasat lehet szólni. Csak meg kell találni azt a vékony határvonalat, ahol még nem bántunk senkit/semmit, de közben mégis valami ravasz turpisságot csinálunk. A golyóstollakat forgalmazó Bic is egy ilyen egyszerű, költséghatékony, ám rendkívül kreatív ötlettel bizonyította be a márka fő üzenetét: a Bic tollakkal bármit (alá)írhatsz.
A németországi akcióban azt a létező jelenséget használták fel, miszerint a sztárok autogram-adás közben egyáltalán nem nézik meg, hogy mit is írnak alá. Pár bevállalós rajongó így olyan papírokat íratott alá a celebekkel, amit normális esetben soha nem tennének. Tom Cruise például egy sámli megrendeléséről szóló dokumentumot hitelesített, Christoph Waltz visszaadta az Oscar-díját, Guy Ritchie és Robert Downey Jr. pedig éjjeliőrnek szegődött egy szupermarketbe. Volt, aki a házasságkötési papírokat szignózott, egy másik híresség pedig varrótanfolyamra iratkozott be.
Az akciókról készült videók persze felkerültek a netre, aminek köszönhetően mások is elkezdték űzni a tréfát. Sajnos az átvert sztárok nagy része német, így nekünk, magyaroknak nem üt akkorát a szívatás, de ez persze semmit sem von le a kampány minőségéből. Aki kíváncsi a többi videóra, az látogasson el a Bic Pen Youtube oldalára!
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr982685210
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.