A Young Lions a Cannes-i Reklámfesztivál keretein belül rendezett reklámverseny, ami tehetséges fiatalok bemutatkozására ad lehetőséget. A 28 év alatti ifjak nemcsak a – már lezárult – előválogatáson vehettek részt, hanem a YouTube vírusfilm versenyén is, aminek most hétvégén hozták nyilvánosságra a briefjét.
A kreatívoknak 48 órájuk volt, hogy leforgassanak egy társadalmi célú rövidfilmet, amit ráadásul terjeszteniük is kellett a neten – az ADrenalin Facebook-os oldalára is kaptunk egyet. A téma a tiszta víz fontossága, illetve annak hiánya a fejlődő országokban, ahol naponta 2,5 milliárd ember kényszerül koszos folyadékot inni.
A határidő lejárta előtt számos ötletes, szokatlan, humoros, provokatív és gusztustalan pályázat született – az utóbbi szolgál postunk címéül. A videóban egy fiatal srác ürít bele egy pohár vízbe, amit az egyik haverja meg is iszik. Úgy tűnik, hogy a film annyira népszerű lett, hogy a Youtube-már le is szedte (update: bár az egész csak kamu volt)– ennyit a srácok nyerési esélyeiről. A többi film közt azért akad néhány visszafogottabb is, amiket biztosan szép számmal fognak nézni a netezők. Íme, néhány pályázat. (Örömmel várjuk a kommentek közé a kedvenceiteket is.)
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr262685203
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.