Életrevaló T-Mobile kampány

A rendszeres ADrenalin olvasók tudhatják, hogy nagy rajongói vagyunk az Augmented Reality (Kiterjesztett Valóság) technológiának, amely kombinálja a való világot a számítógép által generált adatokkal, és így lélegzetelállító vizuális élményben részesíti a felhasználókat. A dolog lényege, hogy egy webkamera vagy mobiltelefon felé mutatott kóddal a program egy valós idejű tartalmat (pl. képet, szöveget, stb.) varázsol az adott platform képernyőjére – webcamnál a számítógép monitorára, telefonnál a kijelzőre.  Ez a technológia számos lehetőséget rejt magában a márkák és a játékfejlesztők számára, amit persze külföldön már jó ideje ki is használnak a reklámozók.
 
A hazai Samsung- és Sport Szelet kampány után most ismét szemtanúi lehetünk ennek a virtuális játékszernek, hála egy T-Mobile alkalmazásnak, amivel a telekom cég a Relaxnet mobilinternet-csomagját népszerűsíti. Mi a PestiEst múlt heti kiadványában találkoztunk a játékra buzdító, kétoldalas hirdetéssel, amin ott díszeleg a kód, a microsite címe, illetve némi használati útmutatás a technológiában kevésbé járatos olvasóknak – és nyílván belőlük van több. A headline – „Keltsd életre a világot!” – azt sejteti, hogy valami izgalmas és interaktív dologra számíthatunk, a röplabdázó fiatalok pedig azt, hogy a játéknak valamilyen módon köze lesz a sporthoz.
 
És ez így is van. A honlapon egy letisztult vizuál és egy buzdító szöveg olvasható: „Kamerázz és labdázz!” Miután beizzítjuk a kameránkat, kinyúl egy kéz a laptopból és kezdetét is veheti a nagy röplabdapörgetés.
 
A kampány a maga nemében egyedülálló, hiszen most először élvezhetik a magyar felhasználók az Augmented Reality nyújtotta márkaélményt egy T-Mobile kampányban. Marketingkommunikációs szempontból is teljesen rendben van, hiszen az alkalmazás a cég egyik fő üzenetét, a szórakozást helyezi a középpontba. Talán lehetett volna komplexebb, bár figyelembe véve a technológia újdonságát, valószínűleg direkt készült ilyen egyszerűre. Azonban ha sikeres lesz ez a mostani kampány, a legközelebbi már nyílván összetettebb, ezáltal még szórakoztatóbb lesz.
 
Biztosak vagyunk benne, hogy előbb-utóbb más hazai márkák is ki fogják próbálni a technológiát, amely teljesen új dimenziókat nyithat meg a fogyasztók a szórakoztatásában – és mostanság bizony érdemes erre koncentrálni egy online kampány esetén. Az alkalmazásról készült egy összefoglaló videó, amit ti is megnézhettek. 

Amennyiben Ti hallottatok más hazai AR kampányról, írjátok meg kommentben!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr382685195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása