Roppant igényes és ötletes reklámkampányt indított a holland Vodafone, amelyben egy online jövendőmondó, Madam TreSesti elemzi ki közösségi életünket. A laboratóriumnak álcázott microsite-on a Facebook, Twitter, Linkedin és a Hyves (holland) oldalainkat felhasználva részletes analízist kaphatunk az enyhe akcentussal küszködő, ám annál ravaszabb TreSestitő. Érdemes kipróbálni, kiderülhetnek olyan dolgok, amikre eddig nem is gondoltunk...
Az oldal egyébként – nem titkoltan – a Vodafone 360 szolgáltatását reklámozza.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr702685142
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.