„Termékdiverzifikáció: a termék működési alapelvei nem változnak, de valamilyen többletfunkció valósul meg, amely növeli a termék használati értékét.” – így szól a marketing nagykönyvben a definíció, amely a fogyasztói társadalom legkülönfélébb torzszülöttjeit produkálta az elmúlt évtizedekben. Voltak jók és persze rossz ötletek is – mint például az illatos vécépapír, vagy a nyelvdörzsölős cukorka. Na, de színes tampon?? Most komolyan??
Úgy tűnik, hogy a női intim higiénia elkötelezett védelmezője, a Kotex szembement az eddigi dogmákkal és piacra dobta legújabb termékcsaládját, a színes tamponokat. Az ADrenalin Facebook oldalán rögtönzött közvélemény kutatást csináltunk, amelyből kiderült, hogy a nők is legalább annyira meg vannak döbbenve a terméken, mint mi. Talán az egyetlen előnye – amellett, hogy most már belül is trendik lehetnek a csajok – az, hogy a célcsoport az aznapi ruhájához választhat majd megfelelő színű tampont. De itt nagyjából véget is ér minden benefit.
A rendhagyó termékhez persze készült egy reklámfilm is, amiben enyhe cinizmussal utalnak a megszokott, unalmas, „kékfolyadékos” tamponreklámokra és magára a fehér tamponra. Na, akkor kíváncsian várjuk, hogy fogynak majd ezek a különleges termékek! De tényleg.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr542685140
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.