Élményhajsz – Ne szemétkedj a tengerrel!

Fantasztikus printkampányra bukkantunk, mely valószínűleg nem jut Index címlapra, mégis mindenkinek ajánljuk, aki egy kicsit is szereti az okos, igényes és már-már művészi reklámokat.
 
A Surfrider Alaptvány legfőbb feladata, hogy tisztán tartsa bolygónk óceánjait és tengereit, a partokat és azok közvetlen környezetet. A szervezetet 1990-ben alapította 3 szörfös világbajnok, akiknek mára több ezer támogatót sikerült szerezniük a nemes cél érdekében. A Surfrider nevéhez fűződik az alant látható 4 print is, melyeket a világhírű fotógráfus, Ben Stockley készített.
 
A képek gyönyörűek, az üzenet pedig önmagáért beszél. Alapvetően arra az optikai csalódásra építenek, hogy a víz felnagyítja a dolgokat. „A tengerben nincs olyan, hogy kis szemét” – szól a headline, mely egyesek szerint nem lett tökéletes, nekünk mégis nagyon tetszik.
 
Az alapítványnak nem ez volt az első igényes reklámkampánya, érdemes megnézni a régebbieket is.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr352685126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása