„Hajléktalanság: Hihetetlen, de igaz” – szól az amerikai Homeward segélyszervezet társadalmi célú reklámkampányának fő üzenete. A hatalmas kreatív energiával megáldott printkampányban úgy ábrázolják a hajléktalanokat, mint a szuperhősöket – ennek megfelelően az vizuálok is egy tipikus képregény borítójára emlékeztetnek.
A Martin reklámügynökség által megálmodott figurák nem holmi radioaktív sugárzástól vagy pókcsípéstől váltak "hőssé", hanem a szegénységtől. „Láthatatlan ember” és „Statisztika” az emberek közönyössége, valamint az munkahelyi elbocsájtások miatt kényszerül az éj leple alatt nélkülözni és koldulni.
A kampány első ránézésre gúnyosnak tűnhet, pedig egyáltalán nem az, csupán a hagyományostól eltérő módon próbálja megragadni az emberek figyelmét – ami ebben a kategóriában manapság már alapkövetelménynek számít. A printek célja a figyelemfelkeltésen kívül a szervezet honlapjának népszerűsítése, ahol a látogatók adományokat ajánlhatnak fel a rászorulóknak.
Reméljük, hogy minél több amerikai fog segíteni ezeknek az embereknek, hogy egy kicsit újra normális életet élhessenek!
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr972685122
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.