Tiszteld az üdítőd, különben meghalsz

Kissé rémisztő reklámkampányra bukkantunk, melyet az Ogilvy készített az üdítőitalokat forgalmazó Capri Sun-nak. A filmekben azok a kölykök, akik eldobják az üres terméket vagy csak rosszul bánnak vele, súlyosan megbűnhődnek – léggömbbé, kutyajátékká, homokká és teknőssé változnak. "Tiszteld a zacsit" – szól az okító headline
 
Ez a drasztikus büntetés nem teljesen érthető a márka részéről, hacsak nem úgy akarja magát pozícionálni, mint egy bosszúálló, gonosz és könyörtelen ital. De miért akarná? A másik érdekes kérdés, hogy miért arról szólnak a spotok, hogy mit csinálnak a kölkök miután már megitták vagy majdnem megitták a terméket? De legfőképp, miért kéne tisztelni egy üdítőt?
 
Az egyetlen pozitívum, amit bele lehetne magyarázni a filmekbe az az, hogy a szemetelés ellen szólnak. De azt se úgy teszik, ahogy kéne… Ti mit gondoltok?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr492685120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása