Kissé rémisztő reklámkampányra bukkantunk, melyet az Ogilvy készített az üdítőitalokat forgalmazó Capri Sun-nak. A filmekben azok a kölykök, akik eldobják az üres terméket vagy csak rosszul bánnak vele, súlyosan megbűnhődnek – léggömbbé, kutyajátékká, homokká és teknőssé változnak. "Tiszteld a zacsit" – szól az okító headline
Ez a drasztikus büntetés nem teljesen érthető a márka részéről, hacsak nem úgy akarja magát pozícionálni, mint egy bosszúálló, gonosz és könyörtelen ital. De miért akarná? A másik érdekes kérdés, hogy miért arról szólnak a spotok, hogy mit csinálnak a kölkök miután már megitták vagy majdnem megitták a terméket? De legfőképp, miért kéne tisztelni egy üdítőt?
Az egyetlen pozitívum, amit bele lehetne magyarázni a filmekbe az az, hogy a szemetelés ellen szólnak. De azt se úgy teszik, ahogy kéne… Ti mit gondoltok?
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr572685120
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.