Interaktív mozifilm

Egy mozis horrorfilmnél a néző szerepe mindig ugyanaz: ül a székében és nézi a filmet, jó esetben megrémül egy-két ijesztő jeleneten, netán az gondolja magában: „NE MENJ arra, te HÜLYE BAROM!” De mindhiába, a főhős sohasem azt teszi, amit kéne.
 
Ennek most vége, ugyanis a horrorfilmeket és krimiket sugárzó 13th Street Channel legújabb mozis reklámkampányában a nézőknek lehetőségük nyílik kommunikálni a főszereplőnővel, ezáltal részévé válni a filmnek – mindezt egy hangfelismerő szoftver és egy dinamikusan működő vetítőgép segítségével.
 
De hogyan is működik a dolog? A külön erre a célra készített „Utolsó hívás” nevű mozifilm kezdetén megkérik a nézőket, hogy adják meg a telefonszámukat egy gyorstárcsázó rendszernek, amely a film egy adott pontján véletlenszerűen felhív valakit. A vásznon a főhősnő ekkor elkezd beszélgetni a kiválasztott nézővel, akinek válaszait a rendszer parancsokká alakítja és aszerint folytatja a filmet. Ennek köszönhetően minden telefonáló egyedileg alakíthatja a sztorit, ami rendkívül nagy élményt nyújt mindenkinek.
 
Ez a zseniális akció Németországban készült, és az volt a célja, hogy megmutassa a csatorna horror iránti szenvedélyét. Az tény, hogy vannak benne kisebb logikai buktatók és problémák, de ennek ellenére nagyon ötletes kampányról beszélhetünk, ami körbe fogja járni a világot.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr522685116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása