Nyaraljon Irakban!

Kicsit már régebbi, de még mindig aktuális a téma.

Vajon miként lehet népszerűsíteni a világ egyik legveszélyesebb helyét a turisták számára? Természetesen reklámmal. Az ausztrál The Works és az M&C Saatchi reklámügynökségek azt a feladatot kapták egy tévéshowban, hogy készítsenek fiktív, turizmus ösztönző spotokat Bagdad számára. A nem mindennapi megbízatást állítólag könnyűszerrel vették a kreatívok.

A Works csapata egyfajta extrém sportként állította be az utazást, hiszen aki Bagdadba utazik, annak garantáltan magasan lesz az adrenalin szintje, a Saatchi pedig a rendkívüli kulturális és etnikai változatosságot helyezte a középpontba – ezzel is utalva a síiták és szunniták varázslatos egyvelegére.

A versenyen az első spot nyert. Nektek melyik tetszik jobban?

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr922685108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása