Kicsit már régebbi, de még mindig aktuális a téma.
Vajon miként lehet népszerűsíteni a világ egyik legveszélyesebb helyét a turisták számára? Természetesen reklámmal. Az ausztrál The Works és az M&C Saatchi reklámügynökségek azt a feladatot kapták egy tévéshowban, hogy készítsenek fiktív, turizmus ösztönző spotokat Bagdad számára. A nem mindennapi megbízatást állítólag könnyűszerrel vették a kreatívok.
A Works csapata egyfajta extrém sportként állította be az utazást, hiszen aki Bagdadba utazik, annak garantáltan magasan lesz az adrenalin szintje, a Saatchi pedig a rendkívüli kulturális és etnikai változatosságot helyezte a középpontba – ezzel is utalva a síiták és szunniták varázslatos egyvelegére.
A versenyen az első spot nyert. Nektek melyik tetszik jobban?
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr362685108
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.