Alibi-generátor

Ezek az argentinok tudnak valamit. A tegnapi Playboy-os kampány is hatalmas nagy ötlet volt a részükről, de ez mai talán még annál is jobb. A Cerveza Andes, Argentina egyik kedvenc sörmárkája olyan ambient reklámot talált ki, ami minden férfinak tetszeni fog.
 
Az alapszituáció az, hogy ugyebár a férfiak szeretnek bárokba járni és sörözni a haverokkal. Az egyetlen problémát a barátnők jelentik, akik folyton elégedetlenkednek emiatt – főleg ha valami más programot terveztek be aznapra. De mit lehet ilyenkor tenni?
 
A megoldás az Andes Teletransporter, ami olyan alibit szolgáltat a férfiaknak, amivel még a legházsártosabb barátnőket is át lehet verni. A Teletransporter tulajdonképpen egy hangszigetelt kabin, amely belül több száz hangot és háttérzajt tud szimulálni. Amikor hív a mérges barátnőd, hogy merre jársz, csak be kell lépned a kabinba, kiválasztani egy alibi hangot, és meggyőznöd, hogy nem is a bárban vagy, hanem valahol máshol. Ezután már csak le kell tenned a telefont, és mehetsz is vissza a haverokhoz egy újabb pofa sörre.
 
Mikor megnéztem a videót, azt hittem, hogy ez csak egy bugyuta tévéreklám, de nem, a kabint tényleg létezik. A film második feléből kiderül, hogy több ilyen alibi-generátort is elhelyeztek Mendoza kedvelt szórakozóhelyein, így a férfiak a valóságban is kipróbálhatták. Ez aztán male-bonding kampány a javából. Szinte látom, ahogy férfiak tucatjai hülyítik az otthon lévő barátnőket valamilyen hülye kifogással, aztán jót röhögnek együtt. Többet nem is mondok, nézzétek meg a videót!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr342685091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása