Az alant látható ambient reklámoknak köszönhetően az emberek végre személyesen is megtapasztalhatták – ha akarták, ha nem –, hogy milyen is megszületni, illetve halottnak lenni.
A születés egy Los Angeles-i lift közelében várt az amerikaiakra, akiknek csupán meg kellett nyomniuk a felvonó hívógombját, és Isten máris új életet lehelt beléjük. A művészi reklám egy plasztikai sebészetet népszerűsített, ahol, ha Isten nem is, de néhány dúsgazdag sebész biztosan új életet ad az anyagnak. „Szüless újjá - Dr. Kim Plasztikai Sebészet (3. emelet)” – szól a headline a festményen.
A maga egyszerűségével és figyelemfelkeltő mivoltával ez a reklám biztosan emlékezetes élménypont lehetett a keresztényeknek, azonban kíváncsiak lennénk a más vallású vendégek reakcióira is.
Kevésbé művészi, inkább morbid reklám született Dubaiban, ahol az emberek a saját bőrükön tapasztalhatták meg a halált – egy törülköző formájában. A Rákos Betegek Barátai nevű szervezet ugyanis koporsó formájú türcsiket gyártatott, melyek a napozás veszélyeire hívták fel a figyelmet. A 300 kiosztott és leterített koporsó állítólag nagy port kavart a tengerparton, és itt nyílván nem a homokra gondoltak.
Szerintetek mennyire célszerű ilyen szimbólumokkal ábrázolni a halált és a születést egy reklámban? Titeket zavarna valamelyik?
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr232684800
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Adrant 2009.12.14. 14:44:39
Az első még tetszik, a második viszont gáz. Szarjanak sünt a dubaiak!!
Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.14. 18:21:50
@Adrant: ehheh:D
fabos-net · http://fabos-net.ws/ 2009.12.16. 19:41:12
Pihent emberek találnak ki furcsa dolgokat.
Amúgy ízlés dolga.
Amúgy ízlés dolga.