Az év legrosszabb reklámjai

Kéthónapnyi hosszas tanácskozás és pontozás után végre megszülettek az első Tracy Awards győztesei. A díjakat azon „szerencsés” márkák kapták, akik 2009 legbénább reklámjaiért felelősek az Egyesült Államokban.
 
Nem irigyeljük a bírákat, nehéz lehetett a döntés, hiszen a benevezett alkotások nagy része mesterien gagyira sikerült – ezzel is jól lejáratva az egész reklámszakmát az emberek előtt. Ezért a tettért pedig büntetést érdemeltek, melyet a díj alkotói – a Crowell reklámügynökség – egy műanyag serleggel, illetve egy alázós titulussal jutalmazott.
  
Íme, néhány lúzer...vagyis győztes reklám:
 
 
„A legjobb gondatlanságból elkövetett tehetségalázás” kategória:
Oreo: Dupla-cucc Verseny Liga – TV reklám

 
 „A legjobb cross-promóció a vígjáték műfaj örökérvényű kinyírására” kategória:
Microsoft – Family Guy/Windows 7 – TV reklám

 

 
„A legjobb forgatókönyv és rendezés egy – amúgy is – szar koncepció elrontására” kategória:
Questar Gas: „Talk Show” – TV reklám

 
„A legjobb elbénázott stock fotó választás” kategória:
„Yahoo: Fogyj” – Banner reklám
 
„A legjobb lenéző reklám, ami egy egyébként is érthető üzenetet magyaráz”
Rocky Mountain Powers: Halálos kezek – Print reklám
 
Ilyen – és ennél talán még rosszabb – reklámokat láthattok, ha ellátogattok a Tracy Awards oldalára. Figyelem, csak erős idegzetűeknek ajánljuk! 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr762684797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.09. 18:04:11

hát ezek tényleg elég szánalmasak...

ha magyar versenyzőkre kéne szavazni, a fél blogom feltenném témának:D
süti beállítások módosítása