Hogy bebizonyítsa milyen kemény fából, illetve fémből faragták legújabb laptopjait, a Lenovo egy ötletes kis ambient reklámot készített Németországban. A fémkeretes váz, a rázkódásvédelemmel ellátott merevlemez és az elpusztíthatatlan billentyűzet annyira masszív védelmet nyújt a gépnek, hogy felhasználók akár rá is ülhetnének – fogalmazták meg a marketingesek. És hogy mindezt az életben is megmutassák, villamosok és buszok lehajtós székeit alakították át laptopokká, melyeken a billentyűzet valódi Lenovo alkatrészekből volt megépítve. „Teszteld le az új ThinkPad notebook-ot” – szól a kamu képernyőn az üzenet.
Persze ez az akció nem csak úgy lart pour lart lett kitalálva. Azok a járatok voltak „laptoposítva”, melyek a Lenovo Live 2009 rendezvényre vitték a meghívott partnereket, újságírókat és potenciális ügyfeleket. Állítólag nagy szóbeszédet generált a rendezvényen ez a kis meglepetés, sőt még egy neves IT magazin is foglalkozott a sztorival.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr492684791
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.02. 21:03:34
ötletes, de azért van egy két negatív asszociációm róla..
segg alá való...sz@rok rá:)
segg alá való...sz@rok rá:)