Ne igyál többet, ha ilyen vagy!

Számos olyan pillanat van az életben, amikor többet iszunk a kelleténél. Ilyen például egy esküvő, egy legénybúcsú, egy céges buli vagy csak egy késő esti tivornya a városban. Ha felöntünk a garatra, kellemetlen szituációkat okozhatunk – nem csak magunknak, hanem a körülöttünk lévőknek is – amit valaki talán megörökít egy videókamerával. Úgyhogy igyunk felelősségteljesen, mértékkel!
 
Nagyjából így lehetne összefoglalni a Heineken legújabb vírusvideóinak tanulságát, melyek a már meglévő „Know The Signs” (Vedd észre a jeleket) társadalmi célú kampányukat hivatottak erősíteni. A három – egészen hihető – szituációban egy lagzi, egy legénybúcsú és egy városi iszogatás durvul el, ahol a hatóságok nem csak alkoholt, hanem vért is találhatnának az ittas főszereplők vizeletében.
 
A randalírozásokat megörökítő felvételek azonban mégis reklámszagúak, hiszen végig ott virít rajtuk a kampány honlapjának címe, a KnowTheSigns.com. Erre csak az lehet a magyarázat, hogy már nem is akarják valóságosnak álcázni a videókat, mindössze mutatni akarnak egy vicces/szomorú történetet, ahol a nézőkre bízzák, hogy mennyire veszik komolyan a  jeleneteket. (El tudjuk azért képzelni, hogy néhányan igazinak gondolják.)
 
Mindent összevetve nem nagy durranás a kampány, de szerezhet néhány kellemes percet, ha elhitetjük magunkkal: ezek tényleg nagyon be vannak b**va.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr832684777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bys · http://unhub.com/bysman 2009.11.18. 17:12:42

Tök szimpatikus, hogy kint van az url. Már engej is zavar, mikor izzadságszagúan valósnak próbálják beállítani ezeket. Nem hinném hogy a vírusfaktor kiveszne belőlük, ha egyértelmű, hogy reklám, sőt, ha ez fel van vállalva, csak szimpatikussá teszi a hirdetőt. Az emberek szeretik a jó reklámokat, s egyre cikibb őket hülyének nézni.
süti beállítások módosítása