Vajon melyik márkához fűződhetne eme grandiózus jelző, ha nem a svéd bútorforgalmazó IKEA-hoz? Természetesen semelyikhez. Hiszen a közismerten kreatív megjelenésekkel operáló multi mindig egy lépéssel a többiek előtt jár, folyamatosan újat és látványosat mutatva az embereknek. Nem meglepő, hogy legújabb reklámjuk is nagyon nagyra sikerült – szó szerint.
Ezúttal Bécs egyik pályaudvarát használták fel katalógusuk népszerűsítésére, amely – mint azt a szlogen is mondja – „Tele van ötletekkel”. A 480 négyzetméteres, üvegablakokból álló Sudbahnhof pályaudvar elejét egy hatalmas szekrénnyé varázsolták és csordultig megtöltöttek mindenféle kiegészítőkkel. Az installációt egy hónap alatt, naponta kb. 70 ezer utas látta, melynek köszönhetően a környékbeli IKEA üzletek forgalma 5,7%-al emelkedett az előző évihez képest.
Úgy látszik, hogy a „klasszikus ambient fogások” (csinálj valami bazi nagyot és tedd ki az utcára) még mindig működnek. Már csak az a kérdés, hogy meddig?
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr112684775
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Adrant 2009.11.16. 17:11:43
Ha tudtam volna, hogy van ott ilyen biztosan megnézem....:(