Aki utazott már éjszakai buszon az tudja, hogy nem fenékig tejfel a dolog. Hiszen rengeteg a részeg, ordibáló és rókázó ember, akikből egy-egy még tolerálható, de egy busznyi már igencsak megviseli az idegeket – feltéve, ha mi józanok/józanabbak vagyunk. E tényezők és a velük járó kellemetlenségek miatt sokan inkább a taxit választják, így nem meglepő, hogy azok a tömegközlekedési társaságok, melyek megtehetik, kicsit reklámozni próbálják magukat a nagyobb forgalom érdekében.
Így tett a belgiumi De Lijn is, amely egy meglehetősen olcsó, mégis kreatív megjelenéssel próbálta esti buszozásra csábítani a megfáradt partinépet. A társaság rendkívül ötletesen használta ki a városban felragasztott buliplakátokat, melyekre mindössze egy keretet és egy frappáns copy-t rakott. „Akármit is tervezel estére, tervezd meg az utazásodat is. Menj éjszakai busszal”
Bármennyire is dicséretes ez a kreatív próbálkozás, nem valószínű, hogy nagyon motiválni fogja az embereket a buszos zötykölődésre. Az is kérdéses, hogy mennyire észrevehető ez a fehér keret a plakátok rengetegén, amiket manapság már szinte meg sem néznek a fiatalok – köszönhetően az internetnek és az online partikultúra fejlődésének.
Ettől függetlenül elismerésre méltó a cég kísérlete, amivel ha több utast nem is, de számos blog postot szereztek. Ti amúgy reklámoznátok a BKV éjszakai járatait?
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr1002684773
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.