Mi kell a nőknek?

Létezik egy cég Dániában, amely annyira hímsoviniszta, hogy reklámjaiban szinte csak meztelen nőket mutogat. Korábban már láthattatok tőlük egy filmet, melyben topless ejtőernyősök ugrálnak ki egy repülőből – ezzel is megdöntve az egy reklámfilmre jutó fedetlen mellek rekordját. A 100%-osan férfiakat megcélzó alkotások érthetőbbek lennének, ha egy sörről vagy férfi dezodorról lenne szó, ám a dán Fleggaard elektronikai eszközöket és kiegészítőket árul.
 
Ez a markáns pozícionálás és szexista hozzáállás valószínűleg mély ellenérzéseket váltott ki a szebbik nem tagjaiból – melynek nyílván hangot is adtak a különböző fórumokon. Talán pont ezért született meg az alant lévő spot, melyben „kompenzálni” kívánják a felháborodott és mellőzött nőket. A grandiózus filmben ismét félmeztelen testek tömkelegét láthatjuk, ám a szilikon csodák helyett ezúttal duzzadó bicepszek és kocka hasak emelkednek a levegőbe.
 
 
 
A romantikus zene és a chippendale fiúk bizonyára minden hölgy szívét megdobogtatják, s így talán észre sem veszik, hogy ez a reklámfilm is fricskát mutat nekik. Hiszen hiába kápráztatják el őket Adoniszokkal, ha közben mégiscsak azt mondják – minden idők legjobban felvezetett promóciós TAG-jében – hogy: „Menjél mosni, mert olcsó a mosópor! Maximum mosógép kell neked, nem plazma tévé, dvd meg számítógép.” (Hiszen a cég nem árul mosóport.)
 
Lenyűgöző, hogy a Fleggaard és az Uncle Grey reklámügynökség bevállalt egy ilyen hatalmas költségvetésű filmet csupán a poén kedvéért, melyet mindenki úgy értelmezhet, ahogy akar – akárcsak az utolsó jelenetben lévő hegyvonulatot, ami nagyon emlékeztet minket valamire...
 

Akit érdekel a werkfilm, az kattintson ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr772684771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrant 2009.11.10. 13:21:12

Hehehehe.... Mosópor kell nekik vaze. :D:D

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.10. 13:38:35

valahol megmosolyogtató, valahol megtényleg iszonyat gusztustalan, hogy a mosóport nyomják így.

reklámkarikatúra, de szerepkarikatúra is.

Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.11.10. 13:53:00

Pont hétvégén néztem újra a Mi kell a nőnek című filmet. Hát az ottani reklám, amit Mel Gibson kreált finoman szólva jobban sikerült :-)

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.11.10. 13:53:28

@Kontárblog: Örülök, hogy akkor nem csak én éreztem ezt a kettősséget. :)

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.11.10. 13:54:33

@Kontárblog: Ez a lényeg, hogy nem a mosóport nyomják.

Rohadtul intelligens bunkóság ez, de azért csak bunkóság. De legalább önreflexív, nem úgy, mint az ugyanennyire hímsoviniszta, de magát komolyan vevő AXE. Szóval ez sokkal nyerőbb, mert a hímsovinizmus alól kikacsintanak.

Omyg 2009.11.10. 14:36:53

@Mr. Pither: Egyetértek, nagyon bunkó de mégis jópofán. (persze én férfi vagyok).

Ti is láttátok a széttárt lábakat a végén?:D

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.11.10. 14:39:01

Lehet nem hangsúlyoztam ki eléggé: a Fleggaard nem árul Omo-t. :)

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.11.10. 14:41:01

@ad-renalin: ezért mondtam feljebb, hogy "ez a lényeg, nem a mosóport nyomják", és ez benne a legnagyobb brutálság.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.11.10. 14:56:28

@Mr. Pither: Oké oké, jogos. Nem vagyok ma formában. Ez már a vég. :D

Oligan (törölt) 2009.11.10. 15:50:11

Hát ez komoly. Nem esett volna le, ha nem írod a videó után Adri. :D

boibo 2009.11.10. 17:49:11

basszus, ez annyira gusztustalan, hogy már attól jó. :)))
tényleg az ilyen pasik jönnének be a nőknek??? - még ha kimosna helyettem, én meg a plazmatévémen bámulnám közben a kis fütyülőjét (0:50-től!), akkor se.

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.10. 17:58:08

ha nő lennék akkor sem tudnám ezt végignézni azthiszem. gusztustalan az egész :)

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2009.11.10. 18:03:58

Nohát, magamból indulok ki. Mivel inkább olyan néniket nézek filmen, mint amire a poszt legelső linkje mutat, és nem az avon "kampány a valódi szépségért" filmjében szereplőket, ezért úgy gondolom, hogy ez fordítva is működik. Egy reklám filmben riszálhatnám én az úszógumimat, sztem kevesebb nő nézné végig, mint ezeket a pasikat.

Dódi 2009.11.10. 18:07:01

ezek a dánok ott északon tényleg nem tudják, mi kell a nőknek...
ilyen szart már rég láttam.

Közöd?? (törölt) 2009.11.10. 18:12:53

buzis

pingvin01 2009.11.10. 18:16:21

Poen :) Es lehet, hogy nem mindegyik pasi jonne be, de az a no, akinek ebben a filmben egyik sem tetszik, az hazudik (en is no vagyok).

Lángharcos 2009.11.10. 18:50:22

Vicces, bunkó. A pasik között van bejövős, de nem vagyok buzi. ^^

Mindenesetre nálunk a pasi mos XD

endike · http://ANARCHIA2020.blog.hu 2009.11.10. 19:25:49

a nőknek utazás, nyaralás kell meg autó

Drága IV gernika 2009.11.10. 19:32:39

Az sem lehet véletlen, hogy a feka kezébe adták azt a bazi nagy slagot... :)
Nő vagyok, kacagtam. :D

mooncat · http://kepzeldel.blog.hu 2009.11.10. 19:35:49

hát, akinek ez a nyáladzás bejön - ami felülírja a kellemes látványt - (mondjuk amikor a pilóta kikacsint a szemüveg alól az űbergagyi, és nem is szép a szeme), az meg is érdemli. :)

he 2009.11.10. 19:55:41

Hát... a tűzoltófecskendőnél röhögtem el magam először, a közös éneklős repülős résznél meg már potyogtak a könnyeim. A Mikor megjelent a mosóporos hirdetés, tovább röhögtem, de azért bevallom, tényleg kegyetlen. Kíváncsi vagyok, a "mi kell a férfiaknak" témát hogyan közelítenék meg? Vagy az volt előző, topless ejtőernyős reklám? Nagyon köszi a posztot, nagyon jót nevettem!

Medellin 2009.11.10. 20:29:34

Ennyi nyálas buzit egy rakáson. Nem tudom melyik nőnek jön be, nekem nem. Szánalom volt végignézni is.

sebi77 2009.11.10. 20:39:57

Nem értem a fanyalgást, ez a reklám nem bunkó senkivel szemben mert mindenkire nézve ugyanannyira lesújtó. Zseniális.

GergőÁron (törölt) 2009.11.10. 20:58:19

Úristen, ez baszottul jó.

A legjobb fajta barasztgeci humorból van, szenzációs.

Kirándulás · http://www.adventures.hu 2009.11.10. 21:01:05

Lesújtó, értelmetlen, pazarló. Ez valószínűleg senkinek nem kell, a nőknek sztem biztos nem.

Anke 2009.11.10. 21:20:36

Én nem jelenteném így ki, hogy "duzzadó bicepszeket és kocka hasakat" látunk, van bennük is rendesen szilikon csak erről nem szoktak beszélni, úgy mint a női mellekről. Ma már ugyanolyan arányban nyomják magukra a szilikont a férfi modellek is, mint a nők, csak máshová. :)

kisrizling · http://www.szentdonat.hu 2009.11.10. 21:38:29

"Lenyűgöző, hogy a Fleggaard és az Uncle Grey reklámügynökség bevállalt egy ilyen hatalmas költségvetésű filmet csupán a poén kedvéért"
:D
Ez nem csak egy poén. Ennek reklámhatása zseniális, az elérése meg hatalmas! A filmköltségeket valsz többszörösen visszahozta. Hiszen még egy kis magyar blogon is kibeszélik!

humán' négysör 2009.11.10. 21:39:04

Ez a reklám igencsak a férfiaknak készült, benne van a poén, a titkos összekacsintás, szétröhögtem magam, zseniális.
süti beállítások módosítása