A srácok sosem változnak

Ha a márkád emberemlékezet óta a piacon van, és te szeretnéd ezt kihangsúlyozni, nincs más dolgod, mint megmutatni a fogyasztóknak, hogy ez idő alatt a termék semmit sem változott. (Például így.) Ha ez a termék ráadásul alkohol – melynek célcsoportja többnyire férfiakból áll –, akkor aztán tényleg könnyű dolgod van. Végy pár modern élethelyzetet, és mutasd meg, hogy még ma is ugyanúgy működnek a dolgok, mint régen.
 
Ezt csinálta a Jim Beam is, melyet egy Jacob Beam nevű német bevándorló több mint 210 évvel ezelőtt, 1795-ben kezdett gyártani az Egyesült Államokban. Biztos nagy kujon volt az öreg, mert a márka legújabb reklámkampányában igencsak a nőkön van a hangsúly. „A Srácok sosem változnak, akárcsak a Jim Beam” – szól a szlogen, amely megkoronázza ezeket az átlagosnál jobb (de nem sokkal) spotokat.  

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr902684749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endike · http://ANARCHIA2020.blog.hu 2009.10.20. 22:27:43

primitívség, győzikemónika népe

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.10.20. 23:15:54

jópofák. Pedig sose láttam győzikét

9876 2009.10.20. 23:27:52

@endike: Az üzenet valóban átjön még a dzsimbízkóla fogyasztók részére is. Tehát a reklám hatékony és jó.

mennyi?husz! 2009.10.20. 23:53:30

Ez jo:)

Advanced Flight 2009.10.20. 23:56:43

Júúj, de édi kutyusok! Tündérmackók! :-)))

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.20. 23:58:42

ez nagyon nagyon nagyon ott van:)

Flankerr 2009.10.21. 08:28:34

Ezek jók, mindkettő..:)

LuiKang 2009.10.21. 08:49:55

@endike: Szerintem jobb, ha elbeszélgetsz őszintén pár férfivel, illetve kinyitod a szemed, és körülnézel, hogy ez így működik... :)

◄ViZion 2009.10.21. 09:08:46

A hejjNekem mindíg is király reklámokat csinált. Nem szeretem a sört, de ha szeretném, tutira H-fan lennék :)

A Jim Beam filmek is korrektek, miért nem lehet ezeket nálunk látni? Yah, sebaj... akkor nézzük a hüvelygombás-parodontózis spotokat.

Adrant 2009.10.21. 09:18:09

A spotok télleg korrektek. :) A maguk nevében teljesen működőképesek és szórakoztatóak. Én akár 5öst is adnék nekik. :)

Adrant 2009.10.21. 09:18:42

@Advanced Flight: Csak nem nő vagy? :D:D

robinzone 2009.10.21. 09:19:09

Jók ezek. Sokkal jobbak az átlagosnál. Nálunk miért nem mennek?

Omyg 2009.10.21. 09:24:03

A második reklám az valami zseniális. :)
Kegyetlen jó, ahogy a kuncsaftok után, a borbélyok is a csajok után néznek az első jelenetben. :D

mikipeti 2009.10.21. 10:09:39

A második kicsit gyengébb. Volt ez a jó kis cuki kutyás ötlet, "aztán még ki kellett találni valamit, hogy sorozat legyen" szagú. Egyébként az első inkább arról szól, hogy a csajok nem változnak soha.

De azért persze jó, ez csak fika volt.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.10.21. 11:11:43

jó reklámok, néha nálunk is van találó, de sajnos több az idegesítő reklám mint a jó
süti beállítások módosítása