Ha a márkád emberemlékezet óta a piacon van, és te szeretnéd ezt kihangsúlyozni, nincs más dolgod, mint megmutatni a fogyasztóknak, hogy ez idő alatt a termék semmit sem változott. (Például így.) Ha ez a termék ráadásul alkohol – melynek célcsoportja többnyire férfiakból áll –, akkor aztán tényleg könnyű dolgod van. Végy pár modern élethelyzetet, és mutasd meg, hogy még ma is ugyanúgy működnek a dolgok, mint régen.
Ezt csinálta a Jim Beam is, melyet egy Jacob Beam nevű német bevándorló több mint 210 évvel ezelőtt, 1795-ben kezdett gyártani az Egyesült Államokban. Biztos nagy kujon volt az öreg, mert a márka legújabb reklámkampányában igencsak a nőkön van a hangsúly. „A Srácok sosem változnak, akárcsak a Jim Beam” – szól a szlogen, amely megkoronázza ezeket az átlagosnál jobb (de nem sokkal) spotokat.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr402684749
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
endike · http://ANARCHIA2020.blog.hu 2009.10.20. 22:27:43
primitívség, győzikemónika népe
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.10.20. 23:15:54
jópofák. Pedig sose láttam győzikét
9876 2009.10.20. 23:27:52
@endike: Az üzenet valóban átjön még a dzsimbízkóla fogyasztók részére is. Tehát a reklám hatékony és jó.
mennyi?husz! 2009.10.20. 23:53:30
Ez jo:)
Advanced Flight 2009.10.20. 23:56:43
Júúj, de édi kutyusok! Tündérmackók! :-)))
Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.20. 23:58:42
ez nagyon nagyon nagyon ott van:)
Flankerr 2009.10.21. 08:28:34
Ezek jók, mindkettő..:)
LuiKang 2009.10.21. 08:49:55
@endike: Szerintem jobb, ha elbeszélgetsz őszintén pár férfivel, illetve kinyitod a szemed, és körülnézel, hogy ez így működik... :)
◄ViZion 2009.10.21. 09:08:46
A hejjNekem mindíg is király reklámokat csinált. Nem szeretem a sört, de ha szeretném, tutira H-fan lennék :)
A Jim Beam filmek is korrektek, miért nem lehet ezeket nálunk látni? Yah, sebaj... akkor nézzük a hüvelygombás-parodontózis spotokat.
A Jim Beam filmek is korrektek, miért nem lehet ezeket nálunk látni? Yah, sebaj... akkor nézzük a hüvelygombás-parodontózis spotokat.
Adrant 2009.10.21. 09:18:09
A spotok télleg korrektek. :) A maguk nevében teljesen működőképesek és szórakoztatóak. Én akár 5öst is adnék nekik. :)
Adrant 2009.10.21. 09:18:42
@Advanced Flight: Csak nem nő vagy? :D:D
robinzone 2009.10.21. 09:19:09
Jók ezek. Sokkal jobbak az átlagosnál. Nálunk miért nem mennek?
Omyg 2009.10.21. 09:24:03
A második reklám az valami zseniális. :)
Kegyetlen jó, ahogy a kuncsaftok után, a borbélyok is a csajok után néznek az első jelenetben. :D
Kegyetlen jó, ahogy a kuncsaftok után, a borbélyok is a csajok után néznek az első jelenetben. :D
tárhejj · http://atarhely.hu 2009.10.21. 09:49:32
tetszik :)
tárhejj · http://atarhely.hu 2009.10.21. 09:50:03
Aranyosak :)
mikipeti 2009.10.21. 10:09:39
A második kicsit gyengébb. Volt ez a jó kis cuki kutyás ötlet, "aztán még ki kellett találni valamit, hogy sorozat legyen" szagú. Egyébként az első inkább arról szól, hogy a csajok nem változnak soha.
De azért persze jó, ez csak fika volt.
De azért persze jó, ez csak fika volt.
hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.10.21. 11:11:43
jó reklámok, néha nálunk is van találó, de sajnos több az idegesítő reklám mint a jó