Az iPhone-ra készült alkalmazások tárháza olyan széles, hogy szinte már mindenre akad egy „világmegváltó” kis program. Ha szeretnénk chatelni a buszon, horgászni a metrón, kalóriát számolni az ebédlőasztalnál, gitározni a vécében vagy billiárdozni egy unalmas meetingen, akkor könnyedén megtehetjük. Néhányan ebből már viccet is csináltak, így született meg például a prostiknak, bevándorlóknak és hajléktalanoknak készült alkalmazások paródiája, melyekben kikarikírozzák az Apple híres szlogenjét: „There’s an app for that” – „Arra is van egy alkalmazás”.
Külföldön mára már bevált marketingfogásnak számít, ha egy márka kijön egy szifonra optimalizált alkalmazással. Pizza Hut-os pizzát például eddig is lehetett rendelni iPhone-nal, most viszont a Tomy Hillfiger is beszállt a bizniszbe és elindította saját alkalmazását, amellyel a felhasználók kedvükre böngészhetnek a legújabb katalógus ruhái között – akár stílus és árkategória szerint. Az áhított darabokat berakhatják egy virtuális kosárba, majd egy gombnyomással megrendelhetik őket a márka online boltjából. A lelkes felhasználók továbbá hírek és egyéb ajánlatok közt is böngészhetnek ebben az ingyenesen letölthető kis applikációban.
Minden márkának ajánljuk ezt a fajta kiegészítő kommunikációt!
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr922684740
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.10.07. 18:21:30
Tudnak valamit ezek a giga márkatulajok:) Egy csapásra két cégnyi fogyasztói tábort csatornáznak be maguk alá.
Bár ezúttal az iPhonra hegyeztétek ki, de vannak még fantáziadús keresztmarketing-aktivitások. Például ilyen az LG és a luxusbrand - Prada - házasságából létrejött luxusmobil.
Bár ezúttal az iPhonra hegyeztétek ki, de vannak még fantáziadús keresztmarketing-aktivitások. Például ilyen az LG és a luxusbrand - Prada - házasságából létrejött luxusmobil.