Poénos patika printkampány

Bár az utóbbi időben Magyarországon jelentős mértékben változott a gyógyszerpiaci szereplők promóciós tevékenysége és folyamatos átalakulásban van a patikai marketing is, még mindig nem látni túl sok gyógyszertár reklámot – vagy akár egyet is.
 
Nem úgy, mint például New Yorkban, ahol az 50 éve működő Duane Reade patika egy szerény, mégis hatékony printkampánnyal népszerűsíti magát a városlakók körében. A mintegy 250 üzlettel rendelkező lánc rendkívül gyakorlatiasan fogja meg Nagy Alma lakóit: megoldást kínál a „helyi veszélyekből” adódó problémákra.
 
Ilyen veszélyforrás például a híres New York Maraton, amire izomlazító krémet ajánlanak; a New York – Boston baseball meccs, amire elsősegélydobozt javasolnak; vagy a város egyik legnagyobb dinom-dánomja, amire tanácsos némi gyomornyugtatóval készülni. Meglepő módon még a humor is belefér a dologba, hiszen a Divathétre fogyókúrás turmixot, a taxi sztrájkra pedig lábápoló krémet ajánlanak.
 
Bár a buszokra készített printek nem a legszebb art direkcióval fogantak, mégis teljesen működőképesek, hiszen minden New York-i lakos szembesül élete során legalább az egyik ilyen problémával. A szlogen is próbál minél jobban kapcsolatot létesíteni a fogyasztókkal: „A te városod. A te patikád.”
 
Reméljük, hogy hamarosan ránk is ilyen látványosan fognak vigyázni!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr52684737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrant 2009.09.30. 23:53:50

Nagyon jó ez a kampány, szívesen látnék itthon is hasonlókat. Nálunk is lennének megfelelő alkalmak:
Kossuth téri tüntetés - füldugó, hogy ne halljuk a hőbörgőket
Magyar foci válogatott meccse - morfium, hogy ne fájjon annyira a vereség
Gay Pride felvonulás - kontaktlencse, hogy ne legyünk szűk látókörű barmok
Tűzijáték - kötszer, elsősegélyláda, fertőtlenítő - lehet jön a vihar

És még sorolhatnám...:)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.01. 00:18:33

Ja,csak mondjuk én a patikáktól helyből hányingert kapok...
Ott a legnagyobb az egy négyzetméterre jutó reklámok száma ever. Annyi ajánlást és plakátot. én már körbe se nézek egy patikába,csak az ablakon levő lyukat keresem...

Lehet itt ötletelni, csak szerintem igen kevés emberhez jut el érdemben a reklám.

Úgy általában 1adott patikát reklámozni meg szerintem tökre badarság. Senkise fog csak azért egy bizonyos patikába járni, mert azt reklámozzák. Mindenki abba a patikába jár, ami a legközelebb van, ami útba esik a munkába menet, stb. A patikák között sztem 10-20 ft áreltérés lehet.Munkába menet ennyiért nem mennék át az út túloldalán levő patikába, abba fogok menni, amelyik útba esik. Ez olyan, mintha azt reklámoznák, hogy az adott sarki boltba menj. Ha nekem másik bolt van a 'sarkon' akkor a másik legközelebbi boltba fogok leugrani egy tejfölért. Sztem a patikába járáshoz nem kell nagy mérlegelés, nem méri fel az ember, hogy kevesebb cuccot rövidebb idő alatt vegyek meg a sarki boltban, vagy bumlizzak ki a nagyTescoba, de akkor már veszek több cuccot is. Patikákban sztem általában ugyan azt találja az ember-felesleges reklámozni.Max ha egy újat nyitunk a környéken, a környéken azt reklámozni érdemes. Tudom,hogy a patikák 1-1adott lánchoz tartoznak, de senki se fog azért menni 1adott patikába, mert az ADOTT lánchoz tartozik:)értitek:)

ergerberger, a FINGLI (fucking szingli, aki gyakra 2009.10.01. 02:52:23

@Adrant: "Gay Pride felvonulás - kontaktlencse, hogy ne legyünk szűk látókörű barmok"

Arra inkább tubusos vazelint ajánlana a patikárius.

Meg a Kossuth téri tüntetőknek is ugyanazt javasolnám egymás seggbekúrásához, csak annyi lenne a különbség, hogy a mélymagyaroknak feltűnésmentes csomagolásban. Mivel a prájdosok nyíltan buzik, a Kossuth tériek meg látens buzik.

ergerberger, a FINGLI (fucking szingli, aki gyakra 2009.10.01. 02:53:42

@Kontárblog: "senki se fog azért menni 1adott patikába, mert az ADOTT lánchoz tartozik:)értitek:) "

Nem értjük, magyarázzad még egy oldalon keresztül!
süti beállítások módosítása