A mai gazdasági helyzetben, amikor a tőzsdeindexek többnyire csak lefelé kúsznak, az emberek szomorkodva ülnek a kijelzők előtt és azon töprengenek: hogyan lehetne jobb? A megoldás reklámban érkezik, hiszen a Puma megalkotta a világ első olyan tőzsde árfolyam mutatóját, amely még akkor is boldoggá tesz, ha kedvenc részvényünk épp óriásit bukott.
És, hogy mindez hogyan lehetséges? A válasz, mint sokszor máskor, most is a szexualitásban rejlik. Hiszen a világmárka által megalkotott Iphone alkalmazásban gyönyörű modellek vetkőznek nekünk, ha éppen rosszra fordul a szénánk. Szóval, ha a gatyánkat is elveszítjük egy részvényen, legalább biztosak lehetünk, hogy a csajok is hasonlóképpen járnak majd. (Nyugalom hölgyeim, férfi modellek közül is lehet válogatni.)
Nincs más dolgunk, mint telepíteni a programot a „szifonra”, és máris kiválaszthatjuk a megfelelő személyt a kedvenc részvényeink mellé. A piaci mutatók folyamatosan frissülnek a nap folyamán, és ha a helyzet nagyon rosszra – netán jóra – fordul, a modellek akcióba lépnek.
Ismét bebizonyosodott, hogy az Iphone óriási potenciállal rendelkezik a márkák számára, akik egy kreatív és hasznos alkalmazással, sokkal kisebb ellenállásba ütközve tudják megmutatni portékáikat, mint ha egy hagyományos ATL reklámmal próbálkoznának. Csak az a fránya korhatár…
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr472684726
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
wachaz · http://tvmusor.tv 2009.09.15. 10:50:50
Egyszerűen zseniális. Már akkor is nyerő ötlet lett volna, ha nincs benne a Puma, de így, hogy ő lovagolta meg az egészet, le a kalappal előtte. Így kell ezt csinálni.
Adrant 2009.09.15. 12:55:23
Ja-ja, szerintem is nagyon jót alkottak. Este ki is próbálom a szifonon. :D