Olyat sokszor láthattunk már, hogy valaki egy futballstadion kivetítőjén kéri meg a szerelme kezét, de olyanról még soha, hogy egy banneren. Most végre ez is megtörtént.
Fred Ehrhart, a New York-i Deep Focus ügynökség munkatársa egy egész online „kampányt” indított, annak érdekében, hogy elnyerje szíve választottjának kezét. A nagy leánykérős akcióban egy tematikus online portált, egy bannert, valamint a közösségi oldalakat (Facebook, Twitter, Myspace) használta fel – szakmájából adódóan elég profin.
Az USA-ban közkedvelt SheKnows, nőknek szóló életmód-portálon egy pr cikkel, valamint egy vidóbannerrel kérte meg Dalila kezét, melyen arra buzdítja a nézőket, hogy segítsenek meggyőzni a hölgyet a buzz erejével.
Úgy tűnik, hogy sikerült a dolog, hiszen Dalila igent mondott az ajánlatra. Ezúton is sok boldogságot és sok kicsi tweetet kívánunk az ifjú párnak!
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr872684719
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Adrant 2009.09.01. 14:21:06
Ez már beteges, de egyben zseniális. :D
Azért nem jött rosszul ez a kis hírverés az ügynökségnek sem. Nem lennék meglepve, ha ezt közösen találták volna ki...
Azért nem jött rosszul ez a kis hírverés az ügynökségnek sem. Nem lennék meglepve, ha ezt közösen találták volna ki...
ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.09.01. 14:21:44
@Adrant:
Igen, én is erre gondoltam, de most ne rontsuk el az örömöt! :DD
Igen, én is erre gondoltam, de most ne rontsuk el az örömöt! :DD
Oligan (törölt) 2009.09.01. 14:24:03
Őrült ez a hapsi, de Dalila sem lehet semmi, ha ezek után hozzáment. :D
Na jó, csak viccelek, szeretni való kis történet. :-) Indexre!! Indexre!! :)
Na jó, csak viccelek, szeretni való kis történet. :-) Indexre!! Indexre!! :)
espadazo - Játékbolt: · http://www.aruhaz.nettfilm.hu 2009.09.01. 17:59:47
Csaj később hivatkozhat, hogy elnézte a linket...
backdoor · http://backdoor.puruttya.hu 2009.09.01. 18:04:03
Ez már szakmai ártalom volt a csávónak.
Oregon (TM) 2009.09.01. 18:11:34
Banneren szakítani menőbb. :)
segitsferraritvenni 2009.09.01. 18:13:12
agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.09.01. 18:30:42
A ciki az, amikor nemet mondanak. :)
agyvihar.blog.hu/2009/08/02/ferfiszivek_osszezuzasa_kozonseg_elott
agyvihar.blog.hu/2009/08/02/ferfiszivek_osszezuzasa_kozonseg_elott
MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.09.01. 20:34:30
Zseniális. És eredeti. De én is úgy érzem, hogy egy ügynökségi stream volt ez. De ettől még remek ötlet. Ha a csávó egyedül találta ki és csinálta. akkor minden elismerés neki.
bezzegszilvia · http://allas-munka.blog.hu/ 2009.09.01. 21:26:47
Az online marketing egyre népszerűbb ;)
allas-munka.blog.hu/2009/09/01/damjanovich_nebojsa_forroszekben
allas-munka.blog.hu/2009/09/01/damjanovich_nebojsa_forroszekben
bezzegszilvia · http://allas-munka.blog.hu/ 2009.09.02. 09:45:32
@MacTom:
Eredeti, de egy lánykérés mégis jobb élőben. Így elvész a varázsa.
Eredeti, de egy lánykérés mégis jobb élőben. Így elvész a varázsa.