Érdekes formáját választotta a perui BBVA Banco Continental bank, hogy kommunikálja legújabb hitelező szolgáltatását, melyet 60 részben lehet visszafizetni. A kihagyhatatlan ajánlathoz leforgattak egy félperces reklámfilmet, melyben egy bűnbánó asszony vallja be a férjének, hogy megcsalta őt a legjobb barátjával.
Ebben idáig nem is lenne semmi különös – gyakran használt reklámfogás. Az érdekesség az egészben az, hogy mindezt legalább tíz különböző helyszínen és időben osztja meg urával, így az nem ért semmit az egészből. „Szétválasztva sokkal fájdalommentesebb” – szól a magyarázó szlogen, amellyel egy csapásra érthetővé teszik a humoros és jópofa kis jeleneteket.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr502684718
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.